PROBLEMEN MET JE TICKET?

Uw tickets worden u toegestuurd als .pdf document. Om deze uit te printen moet u beschikken over het meest recente .pdf programma en over een juist geïnstalleerde printer. Mocht u hier niet over beschikken dan kunt u uw tickets ook printen bij een printshop.

Details:

  • Om uw tickets optimaal te kunnen scannen bij de ingang van het evenement, vragen wij u deze te printen op A4-formaat.
  • Het printen in kleur is niet noodzakelijk (tenzij anders vermeld op het ticket).
  • Mocht het printen van het .pdf bestand niet lukken dan kunt u deze eventueel converteren naar een .jpg bestand.

Let op! Houdt u er rekening mee dat de het de barcode op het tickets is dat gescand moet worden. Zorgt u er daarom voor dat deze zichtbaar is op uw geprinte ticket.

Mocht u toch graag meer informatie ontvangen, dan kunt u altijd CONTACT MET ONS opnemen.

Staat je antwoord er niet tussen? Stel je vraag dan hier aan ons team.           


PAYLOGIC HELPDESK


UHasselt
Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie